ASISTENTKA KLIENTSKÉHO CENTRA

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Telefonická a e-mailová komunikace se stávajícími klienty
  • Telefonické plánování schůzek s novými klienty
  • Podpora procesu registrace klientů, vyřizování jejich požadavků u mobilních operátorů
  • Vyřizování požadavků našich klientů
  • Aktualizace firemní databáze, doplňování údajů do informačního systému
  • Report výsledků
  • Příprava podkladů pro klienty

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou (příležitost i pro absolventy, kteří mají bankovní zkušenost – stáž, brigáda)
  • zkušenosti ve finančním sektoru nebo v call centru je významnou výhodou
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti    
  • proklientský přístup
  • proaktivitu a orientaci na cíl
  • organizovanost, odpovědnost, spolehlivost, ochotu pracovat na sobě

Na co se u nás můžete těšit?

  • fixní mzda + variabilní mzda po zaučení
  • pracovní doba pouze přes pracovní týden pondělí – pátek
  • moderní pracovní zázemí s přátelským kolektivem
  • mít možnost se podílet na budování a rozvoji ryze české společnosti
  • možnost prosadit i své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb
  • prostor pro Váš rozvoj a vzdělávání

Pokud Vás tato nabídka zaujala, své životopisy můžete posílat na e-mail: zuzana.jankujova@stconsult.cz , tel: 776 724 209